Secretariaat

Secretariaat en Managementondersteuning

Als u zo af en toe eens een paar extra handen kunt gebruiken, omdat u een incidentele extra klus heeft. Of u wilt slechts voor een paar uurtjes per week gebruik maken van secretariële ondersteuning. Dan is het meestal veel voordeliger om een freelance secretariaat in te zetten en dat vindt u bij Kroonletters.

 

Secretariaat op afstand of bij u op locatie – alleen wanneer u dit nodig heeft

Ik kan thuis achter mijn eigen bureau voor u aan de slag, maar kan ook bij u op locatie komen werken. Met Kroonletters heeft u geen secretariaat in vaste dienst, maar schakelt u de extra hulp alleen in wanneer u deze nodig heeft. Of het nu een enkele keer per jaar is, of meerdere keren (flexibel) per week. Alles is bespreekbaar.

Voor wie?

Kroonletters is inzetbaar voor grote en kleinere bedrijven. Dat kunnen grote kantoren zijn, waar ik een tijdelijk afwezige secretaresse vervang of help om een grote klus af te ronden, maar ook kleine bedrijven die slechts een paar uur per week ondersteuning nodig hebben. Dus of u nu directeur bent van een groot bedrijf, kleine zelfstandige bent, of u runt een praktijk voor bijvoorbeeld fysiotherapie. Kroonletters is overal inzetbaar en weet binnen de kortste keren de weg in uw administratie.

Tarief

Het uurtarief voor secretariële ondersteuning is € 40,- exclusief 21% BTW. Voor langlopende opdrachten maak ik graag een offerte op maat.

Strippenkaart

De strippenkaart is geschikt voor bedrijven die een enkele keer gebruik maken van de diensten van Kroonletters. Deze strippenkaart bestaat uit tien strippen en iedere strip vertegenwoordigt een uur. Het tarief voor een strippenkaart is € 375,- (excl.  21% BTW). De minimale afname per keer is 1 uur.

Urenadministratie

De urenadministratie houd ik bij om u te kunnen informeren over het aantal uren wat ik voor u heb gewerkt en hoeveel tijd ik aan een bepaalde taak heb besteed. Deze urenregistratie is te allen tijde bij mij op te vragen.

Wat kunt u verwachten?

  • Algemeen secretariaat
  • Administratie
  • Agendabeheer- en planning
  • Telefoonbeantwoording
  • Maken en versturen van offertes, facturen en brochures
  • Voeren van correspondentie
  • Tekstverwerken (uitwerken & redigeren van brieven, opmaken van rapportages, rekeningen, etc. uiteraard met aandacht voor de lay-out)
  • Verzorgen van presentaties (Powerpoint)
  • Notuleerservices
  • Verzorgen van mailingen
  • Data-invoer
  • Verzorgen van nieuwsbrieven
  • Organiseren van bijeenkomsten & evenementen